TŁUMACZENIA PISEMNE W 2 KROKACH

  1. Prosimy o przesłanie czytelnego skanu lub zdjęcia dokumentu na adres e-mail:
    biuro@stern24.pl
    Wyceny dokonujemy najczęściej w ciągu 60 minut! 
    Jeżeli masz dodatkowe
    pytania, po prostu zadzwoń: 730 283 567
  2. Przesyłamy państwu ofertę i czekamy na jej opłacenie. Do wyboru kilkadziesiąt metod płatności w serwisie Dotpay! Następnie przechodzimy do realizacji i dostawy tłumaczenia przysięgłego w dowolne miejsce w Polsce.

 

DOSTAWĘ TŁUMACZEŃ PRZYSIĘGŁYCH REALIZUJEMY W FORMIE :

 

1. Elektronicznej poprzez bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny*

2. Przesyłki priorytetowej poleconej Poczty Polskiej

3. Przesyłki kurierskiej 24h Poczty Polskiej (Pocztex)

4. Odbiór osobisty w siedzibie naszego biura (Rondo ONZ 1, 10 piętro, 00-124 Warszawa) w godz. 08.30-17.00

* Tłumaczenie w formie elektronicznej jest równoważne pod względem skutków prawnych z tłumaczeniem wydawanym w formie pisemnej, zgodnie z art. 18 ust. 1a Ustawy z dnia 25 listopada 2004 r. o zawodzie tłumacza przysięgłego (Dz. U. 2004 Nr 273 poz. 2702).

TŁUMACZENIA USTNE W 2 KROKACH

  1. Prosimy o wstępny kontakt telefoniczny pod numerem 730 283 567 lub e-mail na adres
    biuro@stern24.pl w celu ustalenia miejsca, daty i godziny tłumaczenia ustnego.
  2. Przesyłamy państwu ofertę, czekamy na jej opłacenie i organizujemy obecność tłumacza
    przysięgłego ustnego w danym dniu i miejscu.
tłumacz przysięgły języka holenderskiego - STERN & STERN

Biuro Tłumaczeń Języka Niderlandzkiego STERN & STERN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kapitał zakładowy 5000 zł. KRS: 0000791234, REGON: 383668511, NIP: 8481875169